Projekti

KA2 – Extended Reality for Training Green Skills in the Construction sector (XRGREEN.CON)

Projekt “ Extended Reality for Training Green Skills in the Construction sector” odobren je u okviru Ključne aktivnosti 2: Vocational Education and Training.

XRGREEN.CON ima za cilj promovirati teme kružnog gospodarstva u građevinarstvu, prikazujući primjere, najbolje prakse i učenja kroz obrazovne AR/VR gamificirane simulacije. Projekt će omogućiti zaposlenicima, poslodavcima i dionicima u industriji steći iskustva i prakticirati situacije uživo u virtualnoj simulaciji.

Projekt će provoditi ove glavne aktivnosti:
1) Definicija potrebnih vještina od strane nastavnika i stručnjaka u građevinskom sektoru u vezi s temama proširene stvarnosti i zaštite okoliša u građevinskom sektoru
2) Razvoj online i interaktivnog učenja
3) Razvoj virtualnih i proširenih scenarija za pripravnike u sektoru povezano sa zelenim temama
4) Promicanje zelene i digitalne tranzicije putem XR alata u građevinarstvu


Koordinator projekta: Liepajas Valsts Tehnikums (Latvia).

Partner: Građevinski fakultet u Rijeci (izv. prof. dr. sc. Neira Torić Malić)

Odobren je budžet od 250.000,00 € u trajanju od 24 mjeseca.

Trajanje projekta: 1/10/2024 – 31/7/2026

Mrežna stranica: https://xrgreencon.eu/

KA2 – Open GLASSroom

Građevinski fakultet je partner u Erasmus + KA2 projektu „Open GLASSroom“.

Sveučilište u Rijeci (koje je ovlastilo Građevinski fakultet za provedbu ovog projekta) je zajedno s 5 europskih sveučilišta dobilo 400.000 eura potpore Erasmus+ Cooperation Partnerships za projekt Open GLASSroom. To će nam omogućiti da postavimo i pokrenemo online platformu za edukaciju o dizajnu i inženjeringu stakla, koja je svima dostupna.

Unatoč svojoj popularnosti, staklo se još uvijek smatra visoko specijaliziranim materijalom, koji se rijetko poučava na tehničkim sveučilištima i svakako nije na istoj razini kao materijali koji se češće primjenjuju, kao što su čelik, beton i drvo. Razvijanjem zajedničkog nastavnog plana i programa za staklo usmjerenog budućnosti na temelju doprinosa raznolike međunarodne zajednice stručnjaka za staklo, ovaj Erasmus+ projekt će konsolidirati postojeće znanje i stvoriti sinergiju između studenata, nastavnika, istraživača i stručnjaka u praksi diljem Europe.

Projektni konzorcij uključuje šest europskih sveučilišta – Technische Universität Dresden, Delft University of Technology, Češko tehničko sveučilište u Pragu, Sveučilište u Rijeci, Universitat de Girona, Politecnico di Bari, uz potporu industrijskih partnera – Arup, Permasteelisa Group, Octatube, Bellapart Group, ABT bv, Eckersley O’Callaghan i Međunarodna godina stakla 2022. Prijedlog je razvijen uz financijsku potporu Programa financiranja internacionalizacije TU Dresden.

Zajedno ćemo proizvesti visokokvalitetne obrazovne materijale o dizajnu i inženjerstvu stakla, digitalizirati ih i dijeliti kao otvorene obrazovne resurse (OER) na online platformi otvorenog pristupa – Open GLASSroom. Bavit ćemo se temeljnim temama i temama u nastajanju u istraživanju i inovacijama, uključujući održivost stakla u građevinarstvu. Rezultati projekta dijelit će se izvan našeg konzorcija, potičući aktivno sudjelovanje studenata, predavača, istraživača i stručnjaka iz prakse.

Projekt je započeo 1. studenog 2022. i traje 3 godine.

Mrežna stranica: http://openglassroom.eu/

Youtube: https://www.youtube.com/@openglassroom/videos

Letak projekta

Open GLASSroom tim:

Francesco Fiorito | Politecnico di Bari

Faidra Oikonomopoulou, Christian Louter, Mauro Overend | TU Delft

Jagoda Cupać, Aline Bergert | TU Dresden

Daniel Trias | Universitat de Girona

Martina Eliášová | CTU Prague

Adriana Bjelanović | University of Rijeka (Faculty of Civil Engineering)

-Godišnje izvješće o projektu

KA2 The Career Garden – Building bridges between educational institutions and companies via remote and hybrid internships

Ova slika ima prazan alt atribut ; naziv datoteke je logo_name_careergarden-1-1024x232.png

Građevinski fakultet je partner u Erasmus + KA2 projektu „The Career Garden – Building bridges between educational institutions and companies via remote and hybrid internships“, zajedno s još 7 partnera iz 5 zemalja (Francuska, Austrija, Njemačka, Rumunjska, Hrvatska). Voditelj projekta je Institute Francophonia (Nice, France). Projekt je proizašao iz ograničenih mogućnosti obavljanja stručnih praksi u vrijeme pandemije. Razvila se ideja da se uspostave digitalni formati za stručne prakse učenika i studenata stručnog obrazovanja kroz inovativnu digitalnu platformu i višejezični pristup. Razvijeni obrazovni moduli bit će popraćeni standardima osiguravanja kvalitete. Projekt će omogućiti uključivanje studenata našeg stručnog preddiplomskog studija te promovirati europsku i međunarodnu razmjenu. Više informacija o projektu možete pronaći na web stranici i letku.

KA2 Strengthening of master curricula in water resources management for the Western Balkans HEIs and stakeholders – SWARM – završen

KA107 – International Credit Mobility between Programme and Partner Countries – završen

Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture

Skip to content